تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba

در یک هوای صاف ولی با وزش باد شدید بر فراز قله میشو ایستادن فرح بخش است و در مسیر صعود دوستان وهمکاران قدیمی شرکتی را زیارت نمودن صافی داشت بهمراه آقا جهان مدتی در قله با عکس یادگاری و رویت زیباییهای زمستان سپری کردیم و وفرود آمدیم

+ نوشته شده در  سه شنبه هفدهم بهمن ۱۴۰۲ساعت 18:12&nbsp توسط محمود پورگلی  |

برچسب : نویسنده : poorgolia بازدید : 20 تاريخ : جمعه 11 اسفند 1402 ساعت: 16:22

صعود انفرادی در یک هوای طوفانی به قله میشو در مورخه 15 دی ماه 1402 روز جمعه از مسیر جوت باجیلار ./.

+ نوشته شده در  یکشنبه هفدهم دی ۱۴۰۲ساعت 20:49&nbsp توسط محمود پورگلی  |

برچسب : نویسنده : poorgolia بازدید : 12 تاريخ : سه شنبه 19 دی 1402 ساعت: 12:52

بعد از مدتها فرصتی شد میهمان سهند باشیم 8 نفر بودیم و 3 کیلومتر مانده به پیست جاده بسته بود و از جلوی موتالی داغ پیاده حرکت کردیم تا ارتفاع 3500 متری بالا رفتیم طبیعتم و سرعت باد بالای 50 مانع از ادامه صعود شد و صعود را با مشورت دوستان به برنامه بعدی موکول کردیم و پس از لذت بردن از طبعت خشن و دیوانه وار سهند برگشتیم / + نوشته شده در  یکشنبه بیست و ششم آذر ۱۴۰۲ساعت 20:32&nbsp توسط محمود پورگلی  |  تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : poorgolia بازدید : 35 تاريخ : پنجشنبه 7 دی 1402 ساعت: 13:41

7 بهمن روز جمعه ساعت 9 با امیر اقا راه افتادیم و بعد از دو نیم ساعت در یک هوای افتابی و بدون وزش باد و لی بسیار سرد به قله رسیدیم و .....

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و ششم بهمن ۱۴۰۱ساعت 18:14&nbsp توسط محمود پورگلی  |

ما را در سایت تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : poorgolia بازدید : 91 تاريخ : پنجشنبه 27 بهمن 1401 ساعت: 15:57

روز جهارشنبه حركت از تبريزشب ماني در امامزاده هاشم درزائر سراصبح حركت به ناندل و حركت با نيسان به گوسفند سراس شعباني-راننده آقاي نوري09115612920 يكساعت با نيسان كرايه نيسان 500 هزار تومانبارگير باهابا قاطر و كرايه هر گوني 200 هزار تومان - قاطرچي حبيب فتحي09118593283پياده روي تا سبزه دش تقريبا 4 ساعت و شب ماني در چادرصبح ساعت 4/30حركت و بعد يكساعت به جانپناه تخت فريدون و و در موقع طلوع آفتاب در ارتفاع 47000 بوديم و بسيار آرام حركت ميكرديم و ساعت 10 قلهساعت 11 برگشت و 13 تخت فريدونو ساعت 14 سبزه دش . حركت با كوله به گوسفند سرا ساعت 15/30 و ساعت 6 عصر گوسفند سراحركت با نيسان به ناندلحركت به لاريجان واستفاده از آبگرم بسيا رداغ بود و صرف شامحركت به تنبريز صبح روز شنبه تبريز بوديم + نوشته شده در  یکشنبه ششم شهریور ۱۴۰۱ساعت 23:56&nbsp توسط محمود پورگلی  |  تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : poorgolia بازدید : 141 تاريخ : يکشنبه 27 شهريور 1401 ساعت: 2:55

بهمراه امير آقا و آقا مصطفي از مسسر جوت باجيلار در هواي سرد و خشن به قله زيباي ميشو صعود كرديم در طول مسير باد شديدي مي وزيد و وضعيت قله چندان مناسب نبود و فقط به يك چاي اكتفا كرديم در ابتذاي مسير نيز باغات و دشت برف سنگيني در هفته ا يقبل بارديه بود و جاي شكر دارد تقريبا 50 نفر بيشتر در مسير نبود و شكر خدا اكثرا به قله رسيدند ./ + نوشته شده در  سه شنبه دوازدهم بهمن ۱۴۰۰ساعت 22:43&nbsp توسط محمود پورگلی  |  تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : poorgolia بازدید : 201 تاريخ : دوشنبه 25 بهمن 1400 ساعت: 1:48

امير و مصطفي و بنده در هواي بسياز سرد از مسير ونياز به قله زيباي دند صعود كرديم و در مسير حواد عادل را زيارت كرديم و در پناهگاه چاي خورديم و از مسير يال شرقي فرود آمديم

+ نوشته شده در  سه شنبه دوازدهم بهمن ۱۴۰۰ساعت 22:45&nbsp توسط محمود پورگلی  |

برچسب : نویسنده : poorgolia بازدید : 230 تاريخ : دوشنبه 25 بهمن 1400 ساعت: 1:48

در يك هواي خوب قرارمان از قله قوش گلي بعلت بسته بودن راه به مسير ونيار افتاد و به قله دند صعود كرديم -امير - مصطفي و بنده

+ نوشته شده در  دوشنبه هجدهم بهمن ۱۴۰۰ساعت 3:57&nbsp توسط محمود پورگلی  |

برچسب : نویسنده : poorgolia بازدید : 242 تاريخ : دوشنبه 25 بهمن 1400 ساعت: 1:48

اوايل روز جمعه 31 مرداد نودو نه همنورد با اخلاق و خوبمان علي بختياري در جريان صعود به قله ساوالان از مسير گرده پرواز كرد ./. روحت شاد

+ نوشته شده در  شنبه یکم شهریور ۱۳۹۹ساعت 17:1&  توسط محمود پورگلی  |

ما را در سایت تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : poorgolia بازدید : 190 تاريخ : سه شنبه 15 مهر 1399 ساعت: 20:06

به قصد صعود قوش گلي با آقاي مهدي خوش خبر از تبريز حركت كرديم و مسير جاده برف و يخ بود بالاتر از روستاي ثمر خزان حتي با زنجير چرخ هم نتواستيم بريم چند خودرو همانجا گير كردند نيسان پاترولي هم كه به بالا تیم کوهنوردی بوران - heidarbaba...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : poorgolia بازدید : 169 تاريخ : سه شنبه 20 اسفند 1398 ساعت: 20:32